20120612

GLAD FOR MAD

Yes, overspringshandlinger er noget, jeg gør meget her midt i eksamenslæsningen. Kender I det, når man har lyst til noget sødt men prøver at være sund - og der samtidig ikke er noget spændende i køleskabet? Hm, det kender jeg alt for godt! I dag improviserede jeg så og lavede æblegrød med ristede, hakkede hasselnødder og et strejf af A38 med hindbær. Det smagte faktisk okay!

Hvad siger I til, at bloggen er ved at blive til en mad- og livsstilsblog i stedet for en modeblog? Er det okay? Lad mig høre jeres meninger !

6 kommentarer:

  1. Det ser virkelig lækkert ud! :)


    Kig meget gerne forbi min salgsblog,
    http://salgsblogafcamilla.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvis du deler ud af din mad, er jeg med :D

    SvarSlet
  3. Uhm hvor ser det lækkert ud. Og ja det er helt ok. Det er lækkert at sidde og stirre på den dejlige mad :)

    Katrineberner.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare super lækkert ud!
    Og super fed blog, så er blevet fast læser.
    Det kan være, du har lyst til at følges?

    Knus,

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud, kig forbi min blog og bliv fast læser hvis du vil det ville betyde meget for mig :-)

    Emiliaelsborg.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. sygt nice blog du har!
    kunne være fedt hvis du gad tjekke min ud
    Byshiva.blogspot.dk

    -xx

    SvarSlet