20120503

KOLDSKÅL, VÆRTSFAMILIE, EKSAMINER, KONFIRMATION, SOMMER

Hej søde mennesker!
Jeg beklager meget, at jeg ikke får blogget så meget, men der sker simpelthen så meget i mit liv lige nu. Jeg har ENDELIG fået min værtsfamilie, så nu ved jeg, hvor jeg skal bo på mit High School-ophold næste år. Min værtsfamilie bor i Colorado, og de ser SÅ søde ud! Jeg glæder mig til at lære dem bedre at kende. I denne uge har jeg også haft eksaminer, hvilket jo er stressende nok i sig selv. Og oven i det skal min lillebror holde konfirmation i morgen. Men selvom der sker så meget i mit liv, så kunne jeg ikke være lykkeligere. Alt går som smurt! Jeg har dog lige haft tid til at nyde det forrygende vejr med en skål jordbær-koldskål, mums!
Har I også eksamenskuller - og hvad sker der i jeres liv? Lad mig endelig høre!

4 kommentarer:

  1. Søde Pernille. Rigtig hjerteligt tillykke med det hele :-) Jeg håber for dig, at alt bliver ved med at gå som smurt og du får en herlig sommer og et fantastisk High School-år. Mange varme tanker fra en hemmelig beundrer.

    SvarSlet
  2. lyder spændende med den værtsfamilie! du tager gode billeder. er blevet fast læser

    SvarSlet
  3. Sikke dog en fin og inspirerende blog du har!

    Kram<3
    www.theeyeshaveit.dk

    SvarSlet
  4. Kan godt lide din blog (:


    Har en giveaway igang på min blog! kig forbi hvis du har lyst.

    http://handsonthewhee.blogspot.com/

    SvarSlet