20120403

Ting, I måske ikke vidste om mig


- Jeg elsker lakrids, men jeg kan ikke fordrage lakridsis
- Jeg snakker tit med mig selv (hæhæ)
- Jeg løber hver morgen 
- Jeg tager billeder af alt (min familie er ved at være godt trætte af det, hi.)
- Jeg rejser til USA for at gå på High School i et år her til august
- Min yndlingssodavand er en Kinley (rød sodavand, som kun de færreste kender)
- Jeg har blå øjne og lyst hår
- Jeg elsker mine Converse
- Jeg kan slet ikke finde ud af at lave sudoku
- Jeg hader at slå græs og støvsuge
- Jeg smider altid mine vinkelmålere væk
- Jeg bruger kontaktlinser
- Jeg har kørt med hundeslæde og rensdyrslæde
- Jeg er elendig til at synge

Lad mig høre nogle skøre ting om jer ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Pernille
    Jeg rejser også til USA her til august for at gå på high school!
    Har du fundet ud af hvor i USA du skal bo?

    SvarSlet