20111230

New year




Jeg sidder lige nu og chiller med "Sex and The City 2", vindruer og peanuts. Oh yeah, jeg lever livet! I morgen er det jo, som I nok allerede ved, nytår. Jeg skal bare holde nytår på en stille og rolig måde med nogle veninder, så det bliver ikke det helt vilde - hvilket jeg faktisk er glad for ;-) Jeg regner med at tjekke ind med et billede af mit nytårs outfit enten i morgen eller i overmorgen. Jeg satser på, at jeg skal have min blå kjole fra Topshop på, som jeg lavede et indlæg om tidligere. 
Jeg vil også ønske alle mine søde læsere et helt fantastisk nytår! Husk nu at pas godt på jer selv!!! 

Håber at I vil følge med i det nye år ♡

Hugs!

1 kommentar:

  1. fin blog du har dig :-)
    Kig forbi hvis du har lyst: lotta-hejdu.blogspot.com/
    Godt nytår!

    SvarSlet