20111129

Vinterdeprimeret... Allerede?


Ja, jeg ved godt, at det lyder vildt trist og negativt. Og det beklager jeg. Men jeg er allerede blevet en smule vinterdeprimeret. Al den kulde, regn, rusk og blæst tager på mit humør og på min energi. Det er virkelig træls! Jeg går tidligt i seng stort set hver aften, fordi jeg er så pokkers træt. Og alligevel er jeg ikke frisk, når jeg vågner. Al den overskud og dejlige energi jeg havde i sommers, den er bare borte med blæsten nu. Hmf... Ved I hvad det mest deprimerende er??? Vinteren er ikke engang startet endnu! Jeg tror bare, at jeg går i vinterhi - og så vågner jeg op igen, når det er dejlig forår!

Bliver I også trætte og mister jeres energi, når efteråret og vinteren sætter ind?

Hugs

Pernille

4 kommentarer:

  1. Jeg føler 100% med dig, vinteren gør alting så trist.. Tusind tak for den varmende kommentar på min blog! Din er også fed, & jeg synes også at du er rigtig køn.

    Fortsæt det gode arbejde.

    XX

    SvarSlet
  2. Årh, tusind tak, søde Caroline! Sådan en sød kommentar varmer i denne kolde tid ;-)

    SvarSlet
  3. Super fin blog du har! Jeg kan sagtens følge dig i at man godt kan blive lidt vinterdeprimeret selvom vinteren endnu ikke er kicket helt ind endnu! Husk masser af søvn, de rigtige vitaminer samt masser af motion... Jeg laver et indlæg senere på ugen hvor jeg fortæller alt det man kan gøre for at opretholde sin overskud, samt mine tips og tricks på hvordan jeg formår ikke at blive syg når vinteren kommer :-)

    www.cakeyfoundation.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Jeg sover som jeg skal, får vitaminpiller hver dag og går i fitness. Tror at det er noget psykisk...? Men jeg smutter forbi din blog med det samme ;-)

    SvarSlet